torsdag 30 juni 2011

Fix och trix

Igår när vi kom hem från Trosa kändes min värld helt uppochner.
Det var grejer precis överallt och saker låg huller om buller (jag är INTE ett fan av huller om buller) utan den minsta ordning.
Under eftermiddagen och kvällen fick jag vissa saker under kontroll, olika ihopbyggen, planeringar av restrerande inköp och så vidare...
Idag har vi hunnit med massor!
T har burit grejer och slängt skräp på tippen och jag har pillat med gardinstänger och satt upp en rullgardin i sovrummet.
OM jag orkar i eftermiddag ska jag börja ge mig in i IKEA´s magiska värld av monteringsanvisningar... Det ska bli kul.

I övrigt känns det som om saker går helt enlig planeringen och jag ser fram mot att kunna slappna av helt och hållet de sista veckorna innan bebis kommer.

Nu dagens fråga:
Är det ok att beställa mat från onlinepizza.se två dagar i rad?





1 kommentar:

Anonym sa...

SJÄLVKLART är det okej att beställa från onlinepizza två dagar i rad ;)