lördag 11 juni 2011

Typiskt

Jag kollade precis väderprognosen för nästa vecka då jag kommer befinna mig i Trosa hos mamma och pappa. Där de har sjötomt och egen brygga, vilket hade varit väldigt passande i denna värme.
16 grader och regn.
WTF??!

Är detta karma så ber jag om ursäkt för vad det än är för hemskheter jag gjort.

Tommy åkte till Tjeckien i morse och blir borta til i morgon natt.
Jag saknar honom så jag DÖR.
Jag hatar att vara ensam, men jag har liksom inte heller energi i denna värme att ta mig för att åka och göra något... Dessutom har jag blivit förkyld. Jävla AC.
Hade Tommy varit hemma hade jag fått kärlek och skjuts (antagligen till stranden) - det bästa av två världar.

Gulle-Rukko kommer iallafall och hjälper en stackars svälld gravid kvinna till affären så hon får köpa de nödvändigaste förnödenheterna inför en seriös självömkan-kväll.
Jag ska köpa minst hundra liter jordgubbar, glass och färdigmat (att ställa sig vid spisen vore självmord...).
Jag ska även hämta ut fläkten vi beställt från Tretti.se, ställa in på isvind och rikta mot mig resten av dagen.

Om någon vet var man köper on one-piece av is, let me know.
Jag brinner upp!






Inga kommentarer: