söndag 21 februari 2010

Hemma!

Två dagar utan bloggande.
Saknat mig?

No offence, men jag har Inte saknat er
Det har vart förbaskat skönt att inte sitta med näsan i min söta rosa lap, utan istället umgåtts med släkt, ätit u-n-d-e-r-b-a-r mat, tittat på OS (och varit intresserad!) och varit ute på långpromenad med shettlandsponnyn Mascot medans Bella fick rida på islänningen Huginn, .

Jag har stillat min hästabstinens, för stunden.
Jag har ätit god mat och onyttigheter så det räcker för flera veckor.
Jag har njutit till fulla av att vara helt och vilkorslöst LEDIG.

Men verkligheten slog till stenhårt när vi kom hem, med storhandling, tjafs med trotsig 7-åring, matplanering och städning.
Men den här gången gör det inte så mycket för verkligheten blir kortlivad.
På torsdag åker jag med T + vänner till Stockholm och åker på Close up-kryssning.
På fredag åker jag hem till Sara för tacos och öl innan vi möter upp grabbarna på krogen.
På lördag åker vi hem - utan Bella för hon ska spendera hela sportlovet hos sin pappa - och väl hemma vankas det mer festligheter med fina vänner.

Så tre dagar kan jag säkert hålla ut.
Jag måste passa på att njuta ordentligt av min trotsiga, men ändock så fantastiskt underbara, lilla tjej innan jag inte får se henne på över en vecka.


Inga kommentarer: