onsdag 24 februari 2010

Typiskt

Min blogg var sjuk i flera timmar.
På de timmarna hann jag komma på massvis med saker jag var tvungen att blogga om.
Massvis!

Fast de sakerna glömde jag såklart bort när bloggen blev frisk igen...


Dagens är att mamma kommit hit (hon ska ju ha Bella när vi åker på kryssningen), jag sjukskrev mig från jobbet - orsak: psykisk instabilitet pga överlastning i hjärnan , jag har tvättat kläder och färgat en jacka från grön till svart och lagat en god måltid till oss fyra.

Det är inte så illa pinkat för en onsdagsförmiddag tycker jag.


Jag har haft grym beslutångest när det gäller kläder till kryssningen och helgens övriga bravader (löjligt jag vet, men så är jag en ganska löjlig person..), men nu har jag äntligen bestämt mig.
Jag tar med allt!
Så kan jag fortsätta min beslutsångest på båten istället.


Inga kommentarer: