tisdag 23 februari 2010

Muffins förgyller tillvaron

När Bella kom hem från sin kompis Nathalie idag så hade hon med sig en överraskning till oss.
Så jag och T fick sätta oss i soffan medans hon grävde i sin rosa Hello Kitty-skolväska efter surprisen.

När vi fick titta så har hon plockat fram en påse med en massa muffins i som hon och Nathalie hade bakat.

Det låter inte som någon big deal för er kanske.
Men tilläggas bör att jag precis suttit och knåpat ihop ett kollage som visar hur förbannat sötsugen jag är (under veckordagarna äter jag bara mat alá hälsoArne och tillåter mig inget skit what so ever).
Egentligen skulle jag ju inte äta något sött idag heller, men jag lider av svår pms och frestelsen blev för stor helt enkelt.

Jag kan meddela att muffinspåsen blev tom ganska snabbt...



Här är för övrigt mitt kollage jag höll på med...
Men nu har jag stillat mitt sötsug så jag ser ingen mening med att göra klart det.

Inga kommentarer: