söndag 14 februari 2010

Kortfattad lördag

Dålig-Bra-Dålig-Sämst-Bäst.

Så, då lämnar vi det, ok?


I dag är det då romatikens dag. Valentines day.
Detta har jag firat med en ordentlig renörning av hela lägenheten.
På ett väldigt sjukt sätt var detta helt okej. Jag gillar ju rent.

Nu sitter jag och kollar på värdelös rnb på Ztv (som jag för övrigt inte ens visste att vi hade förän häromdagen!), äter frukost och njuter av ett par timmars barajag-tid innan T är tillbaka från hämtningen av Bella i Sala.

Enligt pappa-Peter så är Bella sjuk med hög feber. Så himla typiskt, när hon väl blir sjuk, då blir hon jättesjuk och flera ggr på raken...
Stackars.
Så det ser ut som att det blir Vab i morgon igen.
Jag har inte ens hunnit skicka in de senaste vab-papprena till försäkringskassan...

Inga kommentarer: