måndag 15 februari 2010

Smart mamma Marie, smart!

Alltså, natten...

Bella är ju som sagt sjuk (dock bättre idag, men inte helt Ok än).
Inatt tittade jag och hun på film till sent, jag stämplade ut runt ett - kunde inte sova utan läste en bok- och han lade sig vid tre ungefär.
Tiden mellan jag lade mig och då han lade sig spenderade jag med att ligga och småprata med Isabelle som vaknade till och från.
Det var inte så smart eftersom Isabelle, när vi väl skulle sova alla tre, inte kunde somna om.
Vilket alltså ledde till att jag har sovit random 5-minutare under hela natten.
Isabelle random 5-minutare efter klockan två ungefär.

VAB idag känns väldigt, väldigt uppskattat!




Men! stunden då T precis hade lagt sig, då jag hade Tommys armar runt mig och min fina dotters hand i min var lätt värd vilken insomnia som helst- Total Lycka.

Jag har världens finaste familj...

Inga kommentarer: