måndag 15 februari 2010

Update

Idag har jag gjort skitmycket och absolut ingenting.
Det går, jag lovar.

Jag har suttit på ändan hela dagen, förutom då jag drog med mig T till Ica maxi och veckohandlade. (Jag älskar det ordet, det är så så fantastiskt vuxet att veckohandla)
I soffan fixade jag inköpslistan för veckans mat, matsedeln för veckan, pysslade in alla mina recept i en pärm för enklare åtkomst och hade kvalitétstid med Isabelle med färgkritor och papper.

Men det är svårt att riktigt känna sig produktiv när man inte rört sig ur fläcken. Även fast man åstadkommit en hel del.


För övrigt har jag hittat min kamera, igen.
Jag har tillochmed tagit lite bilder, men de var på Isabelle och jag blev strängt förbjuden att lägga upp kort på henne när hon var sjuk. Mammas lilla diva!

Hon är på bättringsvägen, men inte riktigt i form än så det blir Vab i morgon med.
När Isabelle är såhär på gränsen mellan att vara frisk och sjuk så klättrar hon på väggarna. Jag förstår henne, det är satans trist att sitta hemma och glo hela dagen...


Inga kommentarer: