lördag 6 februari 2010

Utforskningen...

...av Runns vintervecka gick mest i bilåkandets tecken idag.
Fast jag fick min efterlängtade kolbulle iallafall!

På dagens schema stod också en tripp till Rusta och Jysk för att få tag i en ny matta till Isabelles rum (hennes gamla förolyckades när hon blev magsjuk häromnatten).
Det blev en matta. Och en skrivbordslampa, 4 handdukar och nya bilndningar till T´s snowboard.
Suck..

Ikväll vankas det tacos till middag.
För ett halvår sedan hade jag blivit överlycklig, men eftersom det är Bellas favoriträtt så har den dykt upp på middagsbordet alltför ofta den senaste tiden.
Suget försvinner liksom...
Jag skulle behöva lite förnyelsetips!
Vad kan man variera sin tacos med?
Bella vill ju ha den som vanligt, men har ni några tips och idéer på vad man kan tillföra så vi uttråkade får lite variation?

3 kommentarer:

Emelie sa...

Olika smaker på salsan, ha fetaost i, cheesedip istället för vanlig gräddfil/creme fraiche, ananas... Vet ju inte hur ni brukar ha, alla gör på sitt eget vis :) Jag vet folk som har banan i, men det skulle jag aldrig ha. :P Haha. Vi ska också äta tacos ikväll! :D

Anonym sa...

du kan byta ut köttfärsen mot kyckling!

Anonym sa...

banan är grymt gott till!