söndag 4 april 2010

De e lugnt!

Jag lever!
Ingen panik.

Men blogga på påskafton är typ som att blogga på julafton.
Man gör det inte.
(Ignorera det faktum att jag visst bloggade på julafton....)

Maten var toppen, drycken var toppen, sällskapet och vädet var toppen.
Påskafton var Toppen!

Idag åkte vi hem och lämnade kvar Bellaboll hos sin mormor och morfar i Trosa, där hon ska spendera påsklovet. Hon är lycklig = jag är lycklig. Men jag saknar henne redan!


Ikväll ska vi ha Bingolottokväll (med resten av pensionärsföreningen...)
Det känns som ett ganska perfekt avslut på en perfekt påskhelg.
I morgon är det back to reality, för mig iallafall, så kvällen blir tidig om jag ska orka med mitt mastodontpass på nio timmar (!!).


Det blev en hel del bilder under påskafton, jag ska mixtra och fixa med dem när jag känner mig sugen så slänger jag upp dem sen!


Det var en liten update på läget.
Over and out!




(Håll tummarna för att jag kammar hem storvinsten ikväll!)

Inga kommentarer: