måndag 19 april 2010

Flygnerver

Jag är så sjukt flygrädd.
Sjukt sjukt sjukt.

Det blir inte bättre av denna jävla ovisshet heller.
Ska vi flyga eller ska vi inte flyga?

Askmoln hit och askmoln dit.

Jag gick tidigare från jobbet idag. De springer omkring som yra höns och babblar packningslistor och "måste göra"-saker. Min mage pallade inte trycket.

Jag har inte ens börjat packa.
Jag har inte växlat pengar, inte köpt solkräm - ingenting.
Jag har inte ens tagit upp resväskan från förrådet än.

Gör jag det, så känns det som att då är det på riktigt. Då måste jag upp hundratals meter i luften i fem jävla timmar.
Nu kan jag iaf låtsas som att det inte ska hända.

Jag bara väntar på flyget är inställt-samtalet...

Men så tror jag faktiskt ändå att jag kanske skulle bli en gnutta (EN GNUTTA) besviken om vi inte åker.
Trots allt, så känns en vecka i ett varmt land och en kommande fräsch solbränna ganska lockande...



Inga kommentarer: