tisdag 27 april 2010

Inflyttning Seminariegatan 1/7

Vi har hittat en ny lägenhet.
Den ligger i området Bojsenburg här i Falun.
På Seminariegatan.

Seminarie
Det låter som insemination.
Klingar inte lika vackert som Trädgårdsgränd.
Men lägenheten är helt ok, området är jättebra för Bella med många barnfamiljer omkring och hyran är 2500 spänn billigare.





Nu vill jag att det ska bli den 1:a Juli snart så jag får lägga vantarna på den.
Inreda, placera ut möbler, fixa gardiner och organisera!
Det kliar i fingrarna!

En sväng till Ikea blir oundviklig dock.
(Till min enorma och totala glädje och min sambos enorma och totala förskräckelse)


1 kommentar:

Ekfan sa...

Vi flyttar ju också den 1/7! Det är ju ganska trist när jag tänker efter, vi kan inte hjälpa varandra. Vi får bråka om kompishjälp! Haha :)