lördag 17 april 2010

Lördags

Fattade ni?
Som en förkortning på Lördagsdags, Lördags!

Skit i det då...


Isabelle har sin kompis/"kusin" här på besök idag.
Tjejerna är mer ute än inne så istället för att det är "dubbelt upp" för mig så är jag nästan bara ledig.

Min lediga tid har jag hittils ägnat åt tvätt och garderobsrensning. Värt, men inte så upphetsande...
Hur kommer det sig egentligen att man ALLTID rensar ut mer kläder än antalet plagg man handlat under perioden sen sist man rensade??

Det borde ju väga jämnt tycker jag.
Fortsätter det såhär så har jag snart inga kläder kvar.
Bäst jag köper en massa nya! Visst älskling?

T är ute i Enviken och hjälper sin far med att "dra ved". Jag vet inte exakt vad det innebär, trots flera förklaringar från olika håll.
Jag tror man måste vara en Envikare - eller iaf inte en stadsfjolla - för att förstå helt.

Nu ska jag ta tag i den sista disken sen ska jag spela Mahjong. Mycket och länge.


Inga kommentarer: