onsdag 21 april 2010

Helgens planer

Så, nu verkar det som om helgen börjar planera upp sig för mig här.

På fredag åker antagligen T själv och lämnar Bella i Sala.
Det vankas rock på Hellmer på kvällen, jag siktar mot att ta det ganska lugnt (alltså lugnt som i en snygg salongsberusning).
På lördag har tydligen bandmiddagen ändrats till middag med bandet + respektive. Så jag ska laga en stor gryta med den asgoda chilin jag gjorde åt mig och T förut.
Enkelt och jävligt gott, men vi vet ju alla vad chili gör med våra stackars magar - och vidare till våra stackars näsor.
So be it.
Det är värt det!
Till det fixar vi lite vitlöksbröd och lite vanliga baguetter. (Drycken är väl självklar?)

Jag tror det blir toppen och jag ser fram mot det riktigt mycket!

Det kommer bli svårt att gå till jobbet idag och låtsas se besviken ut över att resan blev inställd...


1 kommentar:

Kiki sa...

Åsså kommer moi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!