måndag 12 april 2010

Wants

Alltså, jag har kmmit in i en sån där period där jag har så otroligt många needs.
Jag vill göra saker, ändra saker, köpa saker.

Och så är jag pank.
En fantastiskt dålig kombo ska jag tala om...


Jag fick spons av mamman (snälla underbara mamman) för att kunna roa mig i Väserås i helgen.
Men nu står saldot på 99,58 på kontot...exakt.
Och det är åtta dagar kvar till barnbidraget...som dessutom lär gå oavkortat till min utlandsresa med jobbet nästa vecka.

Det känns så dumt...
Jag har egentligen ingen lust att alls åka. Men det är en "arbetsresa" så jag förlorar en veckas inkomst om jag INTE åker, dessutom måste jag ha med mig fickpengar eftersom vi kanske inte äter varje måltid på vårat all inclusive-hotell.
Det känns liksom inte som någon win-win situation...

Blä! Det är så förbannat jävla skit att vara pank!


1 kommentar:

Anonym sa...

men egna fickpengar? det låter inte riktigt riktigt, vi har aldrig behövt lägga ut någonting när vi åkt utomlands med våra brukare förutom om vi gjort någonting på vår "fritid"