tisdag 18 maj 2010

Dagens

Idag har varit en väldigt bra dag.
Det gillar vi.

Efter morgonens promenad, runt vad som visade sig inte allste vara Kålgårn som jag trott, var jag mäkta stolt över mig själv. Och mäkta genomblöt.
Det var den konditionen...

Till middag gjorde jag någon form av fläskfilépannna med färska champisar, bacon och Hemmagjorda klyftisar till. Där fick jag snabbt tillbaka de kalorier jag brände på morgonen...

Efter maten tog jag med mig la familia på en cykel/inlines-runda runt Kålgårn (på riktigt den här gången). Sedan tog vi en paus på gräsmattan vid vattnet och Bella tog årets första fotbad.

Nu har lugnet lagt sig (=Bellabus har lagt sig) och jag ta min kvällsmacka i lugn och ro framför tv:n.

Jag njuter i fulla drag av såna här dagar, dagar som är konfliktfria, soliga och jag får ha min söta familj samlad.
I morgon kanske det är en dålig dag, men idag leker livet!





Inga kommentarer: