tisdag 11 maj 2010

Last day of our acquaintance

Så idag jobbar jag alltså sista dagen.
Jag ska ju med på utlandsresan om 2 veckor också, men den är ju liksom utomlands... räknas inte riktigt som vanliga arbetsdagar tycker jag.

Jag är så pepp inför att åka hemåt i eftermiddag så jag har ganska svårt att riktigt känna hur det känns att bli arbetslös om några timmar.
Det är såklart sorgligt på ett sätt, vissa kommer jag sakna riktigt ordentligt.
Hade det inte varit för "omständigheter" hade det varit en perfekt arbetsplats med fantastiska människor.

Jag fick höra från olika håll att jag inte kunde skriva in på på Ams en endaste dag för tidigt, innan min anställning gått ut. Så jag får vackert trava ner på måndag istället.
Jag missar en dags ersättning eftersom jag är bortrest på fredag, men so be it!


Jag får försöka blogga från tåget sen, annars stämplar jag in en sväng ikväll!



Inga kommentarer: