fredag 21 maj 2010

Någon måtta får det vara!

Nog för att jag är nykläckt hurtbulle, med powerwalks varje morgon (sen tre dagar....) men i spöregn blir det tamigfan ingen promenad!

Det känns lite trist, jag gillar min nya hobby. Men jag tror inte jag skulle gilla det lika mycket idag.
Regnet står som spön i backen...

Vilket är lite konstigt förresten, för igår öppnade himlen sig och en nya syndaflod rasade ner.
Det regande stenhårt och jag fick nästan lite panik och kände behovet av att bygga en ark jättejättefort!
Man tycker att det liksom borde ha regnat klart för ett tag.

Men noooo...
Och nu är även min "hittanågotnyttatthapåsigikväll-runda" på stan hotad av vädret. Stan öppnar nog inte förän klockan tio, så regnet har en chans att hinna dra sig undan.
Men jag cyklar nog ner ändå.
Det är värt det.




Inga kommentarer: