söndag 16 maj 2010

Mina vänner är Grymma!

Jag hade en skitrolig kväll igår. Helt fantastiskt.
Så många av mina underbara fina vänner var med och jag njöt av att få ha alla samlade med mig.

Efter en riktigt riktigt Riktigt bra kväll åt vi mat på Sibylla, just like old times, sen tog vi en taxi hem och jag sov som en stock till elva i morse.
Efter frukosten tog jag och Maria med oss Jimmy ut till Trosa på lite sightseeing hos mamma och pappa och en fika.

Nu har de åkt och jag saknar dem redan! Jag saknar alla redan...
Det dröjer inte länge innan jag tar en till tur till Trosa/Tälje. Och då hoppas jag T följer med, trots alla kära återseenden så var det ändå något som saknades.

Jag har kameran fullproppad, men energin räcker inte till att pula ihop en bildvisning just nu.
Men det kommer... Håll utkik!






Ps: Min underbara modiga dotter tog hål i öronen igår också!
Hon blev, om möjligt, ännu sötare än förut!

Inga kommentarer: