lördag 15 maj 2010

Satur-fucking-day!

Nä...det klingade inte riktigt lika bra...

Men det gör detsamma för det kommer bli en grym kväll!
Alldeles strax ska vi styra kosan in mot Södertäljes stadskärna och Bella ska ge sig på försök nr 2 att ta hål i öronen.
Stackars är livrädd...
Men hon vill verkligen, och när hon gett sig f-n på nåt då gör hon det.

Efter strapatserna på stan åker jag upp till min forna hemadress, iaf huset mittemot, och slår mig till ro hos Maria och hennes familj.
Jag funderar på om jag ska våga mig över till mitt gamla hus, där jag spenderade de första 20 åren av mitt liv, och plinga på.
Kanske får jag gå en sväng i huset och se hur det ser ut nu.
För ett par år sen hade det varit omöjigt, flytten var skitjobbig för mig.
Men nu har det gått så jäkla lång tid.

Vi får se hur det blir.

Jag antar att det inte blir fler uppdateringar idag, datorn får stanna hos mamma och pappa.
Vi hörs i morgon!


Inga kommentarer: