tisdag 4 maj 2010

Stuff

Idag har jag fått saker gjorda och bestämda.

Jag har bokat möte med chefen på torsdag klockan två. Då blir det officiellt antar jag.
Känns bra. Fast sentimentalt.
Många "tänk om.."-tankar.
Tänk om situationen hade varit annorlunda...
Tänk om det fanns någon annan lösning...

Anyways...

På tisdag åker jag och Bellaboll till Trosa!
Världens snällaste pappa hjälper mig med den surigt dyra biljetten.

På onsdag ska jag äntligen få träffa mina fantastiska vänner Anna och Jonna. Det var riktigt länge sen och jag ser fram emot det ordentligt!

Till helgen ska jag träffa ytterligare saknade vänner, så många som möjligt så mycket som möjligt.
Man vet aldrig hur lång tid det tar innan jag får träffa dem igen och det var på tok för länge sen nu...

Bella får husera ensam hos mamma och pappa de kvällar jag blir ute på rackartyg i tokstan.

Vart jag själv huserar de nätterna får bli en överraskning.
Men jag gissar på att onsdagsnatten blir en tripp längs memory lane med massa fnitter och fniss!
Visst tjejer?


Inga kommentarer: