tisdag 25 maj 2010

Spots

Vilken-jävla-dag!
Jag har fladdrat runt som en nackad höna här hemma - packat, tvättat, städat.
Jag har ringt runt till diverse olika "måsteringainnanjagåkerställen" - a-kassa, arbetsförmedlingen och mamma såklart.
Jag fick även tag på en läkare som skrev ut ett recept på något jag kan ta för mina stackars nerver innan vi lyfter. Det var dagens bästa. Fy fan vad skönt.

Jag har packat klart nästan allting, men kvar på listan står grejer jag inte kan packa ner förän T tagit mig till affären (dags att fixa det där förbannade körkortet nu...).
Sen ska jag laga en (sista?) måltid till min underbara familj innan jag blir upplockad och åker ner mot Arlanda.
En hel vecka ifrån pojkvän och dotter.
Hur fan ska det gå??

Jag antar att det inte blir nåt mer bloggande förän jag (förhoppningsvis) kommer hem igen, nästa onsdag, så tills dess

TaTaa!


Inga kommentarer: