onsdag 20 april 2011

Min farmor gick bort igår.

Jag tänker inte göra ett massivt inlägg om det och henne, för jag är ganska säker på att hon inte hade velat det.

Men jag tänker iallafall säga att hon, vare sig jag ville eller inte, haft ett stort inflytande på mig genom åren. Hon och jag var väldigt lika varandra.
En del av hennes personlighet kommer alltid vara en del av min personlighet.
Det är Våra egenskaper, det är den jag är. Och jag gillar det.
Vår gemensamma födelsedag kommer alltid vara Vår gemensamma födelsedag och hon kommer alltid vara extra saknad speciellt den dagen.

Så. Farmor. Jag är ledsen att du blev en allmän beskådan på internet, det var inte riktigt din grej. Men jag höll det så kort jag kunde.

Jag saknar dig.






3 kommentarer:

Inga-Lill sa...

Marie, vi tänker på er!
Stor Kram från oss Alla.

Emma sa...

Beklagar förlusten vännen!! Tänker på dig/er..
Kraaaamkram

ekfan sa...

Tråkigt vännen! Skönt att hon fick ett värdigt avslut. Ta hand om varandra :) KRAM