fredag 8 april 2011

Fredagsmys?

Idag bytte jag och Bella ut vårat fredagsmys hemma mot att följa med T tills hans bjj-träning.
Kan inte han vara hemma med oss, får vi följa med honom.

Jag hade inga glasögon med mig och pojkarna brottades på mattan i andra sidan lokalen, så jag såg inte så mycket av vad de gjorde. Men T var nöjd efter de var klara så jag antar att det var en bra träning.

Jag roade mig med att titta på Bella när hon studsade runt som den söta lilla chimpans hon är.
Hon hittade tillochmed en ny vän:
























Nu har mitt blonda lilla yrväder lagt sig och jag räknar ner till klockan tio då filmen Seven börjar.
Både jag och T är trötta så jag undrar vem som håller längst.
Jag blir väldigt förvånad om någon av oss håller hela filmen...

I morgon ska vi ha lördagsmys i Enviken hos T´s föräldrar. Vi stannar kvar över natten och min rare svärfar nämnde tydligen något om årets grill-premiär.
Det gillar vi!



1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt och gott det lät med grillpremiär, hoppas ni får tur med vädret också. Hälsa "svärföräldrarna" Kram/M