måndag 4 april 2011

Hemlängtan

Jag tror inte jag har längtat hem så här mycket såhär ofta sen jag flyttade hit.
Jag vill åka hem NU.
Mysa med mamma och pappa, kolla på tråkiga tv-program som pappa bestämmer, åka in till Södertälje och träffa mina vänner. Bara vara.

Hade det inte kostat så jäkla mycket att åka tåg tur och retur hade jag varit hemma mycket oftare. Man borde få någon form av resa hem och hälsa på-bidrag när man flyttar.

Nu ska det bli helt okej väder här hemma i Falun i veckan, jag har precis fått reda på att jag är bara har nationellt prov kvar i min Svenska B-kurs och jag är inte alltför stressad. Så att vara hemma ett tag till känns inte förödande direkt.
Så har jag ju T här.

Men ändå...



Min fina familj.


Mamma och pappas (min fd) katt Whiskey.
Fan vad katter kan njuta...





Inga kommentarer: