söndag 10 april 2011

Underbara helg

Gårdagskvällen hos min gulliga bonusfamilj bestod av middag, drakbygge och drakflygning, sällskapsspel och tv-häng. Alldeles underbart!

Idag åkte jag och Bella ut till stallet. Meningen var att hon skulle rida på lilla Pluto, men han var sällskapshäst åt Faxan som skulle springa på travet och var inte hemma. Så vi lånade underbara Alma, världens goaste.
Så hon fick det stora nöjet (?) att lunka runt i paddocken med Bella på ryggen.
De var lika duktiga båda två!

Som vanligt rinner alla oros- och stressmoln av mig efter ett par timmar där ute...
Jag blir lugn ända in i själen. Iallafall ett par timmar.
Det spelar ingen roll att jag inte rider själv, pga rådande omständigheter, det räcker att bara vara där.











1 kommentar:

Anonym sa...

Duktiga tjejen :) och vilka fina ridstövlar :) Kram/M