söndag 17 april 2011

Perfekt, men ändå inte

Jag vill säga att gårdagen var precis som jag önskat.
För det var den i det stora hela - stallet med mysfolk och myshästar, Enviken med bonusfamiljen och grillning hos vänner på kvällen.
Vi blev dessutom väldigt bortskämda och bjudna på både middag och efterätt så ett stort TACK för den fantastiska maten!

Men dåliga familjeangelägna nyheter gjorde att det inte kunde kännas bra ut i fingerspetsarna. Men trots detta så hade jag en helt underbar dag.
Såhär ska det vara. Inte varje helg nödvändigvis, men ofta. Oftare.


Idag tar jag ännu en vända till stallet och åker ut på en kör-tur med Tom och matte Jenny. Vädret är underbart och jag räknar ner tills jag får väcka T och åka ut!
Han har nattjobb så jag lär vänta iallafall ett par timmar till...

















Bilder från löshoppningen igår. Klicka för att förstora.







Inga kommentarer: