onsdag 6 april 2011

Glad tjej och en anings fattigare morfar

Till Isabelles födelsedag i år var det tänkt att mina föräldrar som vanligt (har blivit till ungefär vart annat år) skulle köpa en ny cykel till henne i födelsedagspresent.
Men tanken slog mig häromdagen att när hon väl fyller har halva sommaren, och en lång peroiod av cykelsäsongen, redan gått. Dessutom cyklar hon till skolan och den är slut för sommaren då.
Så jag tänkte att man kanske kunde hitta en ny cykel redan nu, så hon vekligen får nytta av den liksom.
Sagt och gjort. Igår var vi på cykeljakt och på andra affären sa det Klick!
Och en dag och lite "snälla morfar"-samtal senare ser det ut såhär:



















Jag vet inte vad som skiner mest; den sprillans nya cyklen, solen eller min söta dotter.



Inga kommentarer: