lördag 30 april 2011

En solig dag senare...

I går morse kändes det mesta grått och trist.
Sedan flydde jag och B ut i solen, shoppade loss på stan och åt lunch med en fin vän.
Efter T vaknat lekte vi (eller de lekte, jag satt mest...) i solen och hämtade mat från Sibylla.
Kvällen avslutades med träning för T och fredagsmys för mig och B med glass och jordgubbar.

Jag kan säga att exakt en sån dag är bästa medicinen mot ett tungt sinne.

Idag ska vi shoppa balkongmöbler och jag är så himla ivrig!
Jag vet exakt vad vi ska ha (om nu Rusta och Jysk sammarbetar...) och hur det ska se ut.
Vår lilla fisballe (jämfört med våra tre stora balkonger i förra lägenheten)  ser för hemsk ut just nu och eftersom vi har sol hela dagen där så måste den ju fixas till.

Jag ska bara räkna ner tills jag får skaka liv i T som fortfarande sover sött.
Det är bara jag som är pensionär i vårat förhållande och vaknar klockan 7.




Inga kommentarer: