måndag 6 juli 2009

Bryter trenden

~~~~~

Jag ska bryta min trend att alltid ge alla filmer jag sett så bra betyg här på bloggen.


Igår såg jag den omtalade Revolutionary road med Winslet och Di Caprio i huvudrollerna.

Mina "tipsare" har gett rosor och fanfarer så kanske har jag haft för höga förväntningar.

Jag tyckte inte filmen förtjänar alla bra betyg den fått.

Den var ganska medioker.
Inget speciellt. Jag fick inte känslan.

Det var inte någon usel film.
Men jag vill inte rekomendera den heller.


Så, se den. Eller se den inte.




2 kommentarer:

Johanna sa...

Så olika det kan vara!! :) Tur är väl det!

När vi ändå pratar film. Se INTE "Knowing"...eller se den och förundras hur det är möjligt att dom ens fick göra en sån skitfilm!!

Helt otroooligt dålig..nästintill skrattretande!!

:D

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar