torsdag 16 juli 2009

Ceasarsallad och söta barn

~~~~~
Det är några av nyckelorden för dagen.

Några andra är; Skrot, vänner, shopping och snurr.


Idag hjälpte min fantastiska pappa mig att slänga halva min lägenhet.
Dvs allt skräp jag samlat på mig genom de 6 åren jag bott här.

Underbart skön känsla att få slänga allt i containrarna ( jobbigt ord..).
Tvetatippen har, bokstavligen, ätit min sk-t idag.



Efter det följde Isabelle med morfar hem eftersom jag ska jobba i morgon bitti.
Lika glad var hon för det.
Jag är mindre glad över att behöva gå upp klockan 6.30 efter två veckors sjusoverier.


När morfar och dotterdotter åkt hem passade jag på att uppdatera lite vänskapskretsar med en härlig runda på stan med Johanna och hennes söta Christopher.

Det var välbehövt på många olika vis.


En Ceasarsallad, 4 klädesplagg och en glass senare gjorde sömnbristen sig påmind och jag tog en taxi hem.

Ibland får man lyxa till det lite.


Skönhet personifierad


Ceasar

Söta Christopher


Inga kommentarer: