söndag 5 juli 2009

Helgen som gått

~~~~~

I fredags fick jag Isabelles säng såld. Äntligen!

Vi har bestämt oss för att behålla skänken i sovrummet så nu är det bara tv-hyllan kvar.
Jag måste sätta in en ny annons på blocket för folk ringer på köksbordet och det såldes ju en halvtimme efter att annonsen lades in!

Tommy kom tillbaka från spelningen på Arvikafestivalen i fredagskväll, det hade gått jättebra (såklart) och bilder finns här för de som vill se. Och tro mig, det vill ni!


I Lördags åkte hela familjen till Gröna lund. Det va riktigt kul.
Har ni inte åkt "Insane" än, gör det! Den är verkligen galen.

När mamma och pappa åkt hem med Isabelle fortsatte vi från Grönan till Kellys för lite öl.
Efter det vidare hem till Rickard som hade kalas. Otroligt kul! Massor av fina gamla vänner jag inte träffar så ofta.

Vi hann med en snabb sväng på krogen innan jag blev för trött och ville åka hem.

Underbara T betalade taxi så det gick snabbt och smärtfritt!


Dagens Blä var dock att min kamera gick sönder, så det blir dåligt med bilder ett tag framöver, tills Siba´s reparatörer fått ordning på den.



Inga kommentarer: