onsdag 8 december 2010

Är det sommar snart?!

20 minus.
20 minus!!

Det var alltså vad termometern stod på i morse. Under dagen gick ner upp till behagliga -17. Bara.
Alltså, seriöst? Är detta vad vi har att vänta i tre månader till? Minst.
Då går jag fan i ide. Jag kryper ner hos någon stor lurvig varm björn, sen sover jag där hela vintern.
Jag skickar folk att komma med mat ett par ggr i veckan.
Eller så sätter jag in dropp... En big ass dropppåse som räcker hela vintern.

Jag har knappt gjort annat än suttit med näsan i datorn hela veckan. Det suger egentligen, men samtidigt har det varit ganska skönt.
Jag har ju definitivt dubblat min talang på 8-ball (King.com) iallafall.
Egentligen har jag haft all tid i värden att blogga, jag hade kunnat skriva tretton inlägg om dagen. Men hur roliga hade de varit?

"Hej bloggen, jag sitter och spelar biljard...."
"Hej igen bloggen! Fortfarande biljard."
"Tjena tjaba blogg! Ni kan aldrig gissa vad jag gör?!"


Nu ska jag iallafall laga mat.
Jag hittade ett recept på kyckling i mustsås, alltså julmustsås.
Väldigt intressant!

Tills vidare får ni en bild som får hoppet om underbar sommar att åter tändas.

                                   Är han inte helt sjukt härlig? Tompan <3

 




Inga kommentarer: