onsdag 15 december 2010

Trötter

Alltså, jag undrar hur många blogginlägg världen över som handlar om just det fenomenet?
Trötthet.

Min blogg måste ju innehålla minst 75% av "jag är såå trött-inlägg"....

Iaf.
Jag är sååå trött!
Igår låg jag utslagen hela eftermiddagen efter en kall men mysig dag i stallet.
Pojkarna fortsatte tapetsera i vardagsrummet medans jag bäddade ner mig framför Tv och dator i sovrummet. Jämn fördelning av arbete tycker jag.
Tommy lagade tillochmed maten...
Jag var så trött så jag inte ens orkade ha dåligt samvete och jag intalade mig själv att jag hade några slappdagar innestående.

Idag blir det inte många knop heller. Jag ska jobba vidare på min grop i soffan tills Bella kommer från skolan, då ska vi till stallet och mysa lite ett par timmar medans T är i Borlänge och shoppar julisar.
(Jag blev klar med mina inköp för länge sen kan jag meddela...)
Efter det ska vardagsrummet förhoppningsvis bli klart för i morgon är det dags för minijul med julklappsutdelning, julgransklädning (säger man så??) och god mat.


Nu, gropen.





1 kommentar:

Lilith sa...

Det är samma sak här, min blogg har blivit en tröttblogg