lördag 4 december 2010

Jag behöver inget mer!

Alltså, nu har jag suttit på min röv tre kvällar i rad.
Enough!

Ikväll var det då T som åkte iväg på julbord med jobbet.
KUL.FÖR.HONOM
Jag köpte rökt lax och gubbröra på Ica maxi, men det känns ändå inte bättre. Det är ju slut nu!
Snåla arbetsplats som inte bjussade med respektive på julbordet. Jag är liten i maten- hur mycket kan det kosta liksom?!

I torsdags kändes det helt okej att få lite egen tid, men det har gått tre dagar nu. Jag är så otroligt trött på mig själv.

Jag skulle kunna roa mig med att bära skit ner till förrådet (som blev tömt i gårkväll faktiskt!) men nu har jag ingen lust... alls.
Det är dessutom väldigt ohälsosamt för mig att vara uttråkad.
För när jag är uttråkad äter jag.
Och T kom hem med två gigantiska Toblerone från kryssningen igår...

Det kan aldrig sluta väl...




1 kommentar:

Kiki sa...

Du hade kunnat vara hos mig och gottat i dig saker för jag är oxå ensam idag, sen hade vi kunnat skvallra massor, men jag kan ju ringa oxå....:)