torsdag 30 december 2010

Finbesök

Idag får vi vackert besök av våra söta vänner Maria och Mårten.
De är dock bara hälften av skaran som väntas för att fira nyår med oss och i morgon kommer resten från södertälje, Jimmy och Sofia.

Av någon (...) anledning är jag inte superpepp inför själva nyårsfirandet, däremot är jag överlycklig att mina underbara vänner kommer hit och firar det med oss.
Det är uselt att vi bor så långt ifrån varandra, men å andra sidan uppskattar man stunderna man väl får träffas så mycket mer.


Ikväll ska vi spela Bingolotto (alá pensionärstyle). Jag gillart. Bingolotto är faktiskt inte ett helt galet "dagenförenyårsafton-nöje".
Speciellt inte eftersom jag planerar att vinna: Alt 1: Massor med pengar Alt 2: En bil Alt 3: En resa far far away eller Alt 4: Alltihopa.


Håll tummarna!






Inga kommentarer: