torsdag 2 december 2010

Jag har inte tid att blogga...

...jag är för upptagen med att internetshoppa!
Mattor, lampor, lakan och annat nödvändigt roligt krafs.

Men nu har jag slagit mig på fingrarna och tvingat mig bort från ellos, jotex, ikea och alla andra djävulspåfund.
Så, hur mår ni? Alla mina....tre? Fyra läsare?
Jag mår bra. Toppen faktiskt.

Tommy åker på kryssning idag, Bella ska till mormorn och morfarn och jag ska ha kvalitétstid med mig själv i 24 + something something timmar.
Möjligheterna är oändliga!
Jag får äta vad jag vill, sitta vid datorn hur länge jag vill, se vad jag vill på Tv.
Så har jag tänkt och varit jättepepp.
Men idag slog det mig....
Jag ska ju också äta ensam... titta på Tv ensam.
Och sova ensam.
Jag som bunkrat upp med zombiefilmer ikväll. Tänk om de är bra?! Hur fan ska jag kunna sova då?

Kattern är inte mycket till tröst.
De är ju givetvis de som förvandlas först!




1 kommentar:

ekfan sa...

Hahaha.. Du och dina zombies! Eller så skiter du i att kolla o kikar typ på Grease istället?? :D Och på tal om shopping.... Jag har SÅÅÅ sjukt galet mycket jag vill köpa till huset. Kan vi inte bli miljonärer ihop? Det skulle vara väldigt praktiskt känner jag.