söndag 26 december 2010

Hemfärd ersattes av mellandagsrea

Idag var det planerat att jag skulle åka hem till Falun igen.
Pappa och mamma skulle köra mig till Sala där min söta sambo skulle möta upp.
Men pga diverse omständigheter, 50% vattenläcka i pappas verkstad och 50% skittaskigt körväder, så sköt vi upp hemfärden till i morgon istället.

Som plåster på såren styrde jag och mamma in till Södertälje för att armbågas med, vad som måste varit, hela Södertäljes befolkning på mellandagsrean.

Nu är jag X antal pengar fattigare och diverse förnödenheter och andra inte så nödvändiga saker rikare.
Jag skulle kunna lägga upp allt snyggt och prydligt på golvet och fota/slänga på mig och mongomodella framför kameran.
Men Istället ska jag slå på "28 dagar senare" (för trettonde gången typ) och någon annan hittills okänd zombiefilm, äta philadepphiamackor och kardemummaskorpor och njuta av att Inte vara en modebloggare.


Seeya!




Inga kommentarer: