fredag 3 december 2010

Ofrivillig ledighet?

Idag hade jag en massa på min to do-list.
Städa, hämta mattan till köket (tack underbara svägis!) och kånka ner alla kartonger från "extrarummet" till källaren.
Det sistnämnda skulle bara det ta ungefär hela dagen men jag har stött på ett litet (?) problem...

Jag gick ner och skulle lokalisera vart vårat förråd och vår matkällare (ja, vi har tydligen en liten sådan också - awesome!) låg någonstans.
Logiskt borde vara att det är samma nummer på förråd som på lägenhet, right?
Så jag hittade det numret, men det var fullt med saker i både matkällare och förråd.

Alltså, vårat inflyttningsdatum var den 1:a...

Så nu har jag mailat - i brist på andra kontaktresurser - för att se om jag hade fel förrådsnummer.
This is not good. Vi lever i skräp och kartonger och vårat andra förråd är knök och behöver tömmas.

Håll tummarna!




1 kommentar:

Annis sa...

Du får nog gnälla på din sambo ist för att klaga på oss, för det är som sagt överenskommet att vi hade till den 10e på oss med just förrådet.
/A