fredag 17 december 2010

En sån dag...

Så, idag har jag en av De Där dagarna.
En av de där dagarna när man lever i sin One piece (jag ville bara ha en anledning att nämna den...), äter skräp och bara liksom Är.

Till middag idag blir det risgrynsgröt.
Ingen sån där korv med färdiggröt man bara värmer.
Inte heller minutriset.
Utan the real deal. Äkta freaking tomtegröt!

Den har snart kokat klart sina 10 + 40 minuter.
Bara för det är jag såklart inte lika sugen på det längre...
Men ätas det ska den.

Bella åkte till sin far idag, på söndag åker hon vidare till M n´M (Mormor och Morfar) och tillsammans åker de sen och hämtar mig på tisdag då T får den stora äran att åka till Sala igen. Denna gång för att lämna över Mig till Min mamma och pappa.

Det märks direkt när hon åkt hemifrån.
Även när hon är borta på lekdater eller diverse pyjamaspartyn så är det aldrig lika tyst hemma som när hon liksom verkligen åkt.
När hon är borta länge.

Jag älskar egentiden.
Men jag hatar när hon är borta...
Varför kan man inte få båda samtidigt??


Nu ska jag avnjuta min tomtegröt och sen återgå till mitt soffläge...
Trevlig kväll yall!





Inga kommentarer: