fredag 5 mars 2010

Addict

De flesta (eller iallafall de viktigaste) av våra TV-kanaler har spårlöst försvunnit.
Detta leder till enorma problem i min sorgliga värld.

Ett av problemen var att jag missade säsongspremiären av Greys anatomy som gick i veckan.
Så, jag gick in på "videobutiken" och "hyrde" det senaste avsnittet.

Givetvis skulle jag ju bara titta på det.

Men så råkade jag uppmärksamma att videobutiken hade en hel drös avsnitt jag kunde hyra...
Så, avsnitt 11 blev till avsnitt 12.. som blev till 13... ni fattar?

I´m hooked. Besatt. Beroende. Fast i träsket.

"Bara ett avsnitt till, sen ska jag sluta"
"Äsch ett litet till dör väl ingen av"
"NU. Nu är det sista. Säkert."

16 avsnitt fanns till uthyrning.
Nu är mitt knark är slut. Och abstinensen är outhärdlig!


1 kommentar:

Anonym sa...

Du tycker om att göra av med pengar, va? (Om de nu kostade)