lördag 13 mars 2010

Dagens

Idag har vi varit inne i Södertälje på lite intensiv shopping.
Jag älskar att shoppa, men när man handlar saker man behöver istället för saker man vill ha kommer man alltid hem otillfredställd.

Idag har jag handlat en ny burk Tetonic2, en liten väska till min lilla rosa lap och ett par hörlurar till datorn så vi kan se på film på tåget utan att alla andra passagerare behöver vara delaktiga.

Visst, jag ville såklart ha allt detta. Eftersom jag behövde det.
Men det är sååå mycket underbarare att komma hem och ha köpt saker man behöver eftersom man vill ha det.
Fattar ni?
Såklart ni gör. Iaf ni som inte är träd.





Jag kan ha råkat köpa en liten topp på HM för 69.90:- också.
Anledningen har jag precis förklarat ovan.

Men denna lilla topp räckte dock inte till att tillfredställa mina behov.
Too bad. Nu måste jag ju shoppa mer när jag kommer hem!

Inga kommentarer: