tisdag 16 mars 2010

Finbesök

Idag får vi finbesök från Västerås minsann!
Min vackra vän Maria jobbar i Ludvika tillfälligt och passar på att checka in på hotel Melén/Pers över natten.
Väldigt bra idé tyckte jag!

Efter noggrant övervägande (dvs lämnat beslutet till T) kom jag fram till att göra Flygande Jacob till middag. Snabbt, enkelt att göra till flera och Svingott!

Tyvärr åker hon igen i morgon bitti, så vi måste pressa in flera månaders skvaller på några timmar (Till Tommys stora glädje).
Det blir tight - men vi fixar det.

Jag är sugen på en kladdkaka till efterrätt också, men i såfall får jag lämna över rodret till Maria. The queen of kladdkaka.

Så den här specialkvällen innebär att bloggen får semester.
Vi hörs i morn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju också jättemysigt vännen! Jag får se till att jobba i Luddis fler gånger!!! Jakob var jättesmarrig! Kram/Maria