torsdag 4 mars 2010

Who needs lyckopiller

Jag och T unnade oss en trevlig frukost på Waynes idag. (Jag är helt såld på deras rågbröd med cream cheese och kalkon!)
Efteråt tvingade jag med mig min sexbomb (men värdelösa shoppingkompis) till pojkvän på en liten runda på stan.
Jag har vart lite på the downside på sistone så han gick nog med mest bara för att inte reta upp monstret igen. Jag brydde mig inte så mycket om varför han gick med, jag var mest bara glad att få gå i affärer...

Meningen var väl inte ritktigt att jag skulle köpa nåt, speciellt inte då vår ekonomi är fasansfull just nu.
Men jag hamnade för ovanlighetens skull inne på Gina och det är väldigt svårt att gå därifrån med samma saldo på kontot som när man gick in.
Ut kom jag, 300 spänn fattigare men ett gott humör och dessa två skitsnygga tröjor rikare!
Bra byte säger jag.
Jag fick dock lova att inte köpa mer kläder på hela månaden...(fast T vet inte att jag höll fingrarna i kors bakom ryggen! Mohahaa)

Inga kommentarer: