söndag 28 mars 2010

Fail

Igår var jag bakfull, men pepp ändå för kvällens kommande bravader.
Jag kände mig lite wild and crazy och köpte 5 olika sorter av  Bacardi Breezer på systemet.
Tänkte lyxa till det lite.

Jag kan säga att jag har ingen aning om hur någon av de olika sorterna smakar, då de förblev oöppnade.

Efter en trevlig middag på Mariannes lämnade jag T med resten av pojkarna och lät en taxichaufför, med på tok för mycket after shave, köra mig hem.
(Av den taxiresan lärde jag mig även att jag inte kan hålla andan i mer än 30 sekunder vilket ledde till svår huvudvärk när färden var slut.)

Väl hemma joinade jag jippot "Earth hour" lite halvhjärtat med alla lampor släckta, men med tv:n och lapen på, och en massa värmeljus överallt.
Efter ca 25 minuter hade jag somnat i soffan.

Klockan åtta i morse var jag nyvaken och såg ingen annan utväg än gå upp.
Sen dess har jag arbetat på sittgropen i soffan.

I eftermiddag åker vi till Sala och hämtar lilla fröken, äntligen!
Sen är det tillbaka till verkligeheten med jobb,skola och vardagsgnabb en vecka till innan det är familjepåsk hos mamma och pappa!


Inga kommentarer: