onsdag 3 mars 2010

Förlängd abstinens

Så, Bella är ju alltså hos sin far under sportlovet. Hon såg fram emot det, de skulle göra en massa roliga saker.
Men hennes pappa har blivit sjuk vilkett lett till att hon suttit hemma i ett par dagar, ni kan ju tänka er hur kul det är för en 7-åring med sportlov?
Hon ringde och var jätteledsen idag och det skriker i mitt mammahjärta.

Men nu är iaf fadern på bättringsvägen och pga de förlorade dagarna och diverse andra omständigheter kommer hon hem på söndag istället för fredag.
Då har de två extra dagar att hitta på alla roliga sakerna.
Längre tid tills jag får träffa henne, men det kan nog vara bra att hon får ett bra avslut på lovet med pappan.
Dessutom blir hon hemma dubbla helger efter det.


Hon har ju även blivit besatt av serien/böckerna/filmerna Witch, som jag skrev om förut.
Jag efterlyser med ljus och lykta allt som har med Witch att göra, vet ni något, har ni något eller vet ni vart det kan finns Witch-prylar, snällasnälla hör av er!
Isabelle (och därav öven jag) skulle bli fantastiskt glada!

1 kommentar:

Kiki sa...

Då kommer vi och livar upp tillvaron då!En liten stänkare på lörda´n. Ska jag ta med skumpa? ;)