söndag 21 mars 2010

Helgen som gått

Det har varit en välbehövt lugn helg med en massa måsten ur världen och männu mer kvalitétstid med familjen.
Helt perfekt!

I fredags jobbade jag 4,5 timme, träffade min söta svägerska en stund för att sedan åka på möte med chefen.
Ett Mycket bra möte!
Efter mötet fick jag träffa mina fina vänner Emelie och Emma för en trevlig fika på stan.
Isabelle som var på lekdejt hos sin kusin fick för sig att sova kvar där så jag och T åkte hem och hade mys.
Tills jag somnade klockan tio...

I lördags var jag på stan och införskaffade ett Fia med knuff spel (jag hade fått en uppenbarlese om att ett sådant spel bör finnas i varje familjehem!).
Efter det åkte vi med Isabelle och Maja till Mcdonalds för lite lunch innan vi besökte skidspelen på Lugnet.
På kvällen bjöd svärfar oss alla på middag på Bishops arms. Riktigt gott och väldigt trevligt.
Den kvällen höll jag ända till klockan ett innan jag somnade som en överförsfriskad alkoholist i min sköna säng.

Och idag har jag haft städ-maraton här hemma; renbäddade sängar, dammsugit och skurat golven, planerat matlistor för veckan och inköp.
Jag vet att jag är en riktig pain in the ass med min besatthet av rent och snyggt. Men fuck it. Det är SÅ underbart att bo i ett rent hem!
Det är lätt värt att vara jobbig.

Resten av dagen blir nog väldigt avslappnad. Lite Fia, lite soffhäng...


Jag bjussar på en bild på kusinerna vid middagen igår.





3 kommentarer:

Emelie sa...

SÖTA tjejer! :)

Len sa...

Vi har spelat fia med knuff hela helgen, Jordan ÄLSKAR det. Han fick det i julklapp, och jag tycker faktiskt själv att det är kul. =)

Kiki sa...

Mina favvo brudar!