onsdag 31 mars 2010

Ljusare tider

Jag var på möte med min chef idag.

Det har ju varit lite strul om hurvida jag ska få jobba något alls i sommar, om hur många semesterdagar jag har och om jag måste vara ofrivilligt (och obetalt) ledig.

Min, världens bästa, chef försäkrade mig om att jag FÅR jobba precis hur mycket jag VILL.
Han sa också att jag har betydligt fler semesterdagar än jag trodde och att jag även kan få jobba på ett annat ställe om det blir svårt på min nuvarande arbetsplats.

Bella ska vara två veckor hos sin pappa i Mariefred och resten av tiden jag jobbar får hon vara med mormor och morfar i Trosa.
Det är trist att inte få spendera hela sommaren med henne, men huvudsaken är att hon får ett bra sommarlov!

Så det stora berget som hoppat på mina axlar (i dubbel bemärkelse?? (internt)) är nu borta!





Inga kommentarer: