onsdag 27 januari 2010

Dagbok

Jo, så jag har börjat skriva dagbok.
Jag blev inspirerad efter att ha börjat läsa Nikki Sixx´s Heroin diaries.
Jag vill också anteckna varje tanke, varje känsla och varje impulsivt påhitt jag har!
Som han gjorde.
Min dagbok kommer dock innehålla mindre knarkade psykbryt, mindre skrikande fans, galna turnéer och mindre möten med soon to be stora rockstjärnor...
(Mer ångest av vanlig Svensson-sort, skrikande 7-åringar, galna promenader till jobbet och möten med diverse främlingar längs vägen...)

Visserligen är hela den här Kära dagbok-prylen inget nytt då jag har skrivit dagbok sen jag var lika gammal som Isabelle.
Jag har avverkat ett par genom åren.
Men nu har jag haft ett långt uppehåll och ska testa att ta upp det igen.
Det är trots allt ganska befriande...





Inga kommentarer: