måndag 11 januari 2010

Uppe med tuppen

Idag är jag uppe tidigt.
Tidigare än jag varit uppe på flera veckor.
Anledningen är Bellas stundande första skoldag efter jullovet.

Nu sitter vi och äter toast och kollar på Fåret Shaun på barnkanalen.
(Jag H.a.t.a.r. för övrigt Fåret Shaun, det måste vara den mest värdelösa tecknade serien som gjorts...)

Idag ska jag överasska T med att göra hemmagjord pizza tills han vaknar.
From scratch! Tomatsås, Pizzabottn - you name it!
(nej, jag ska inte ysta osten och slakta grisen)
Han förväntar sig att jag ska göra en soppa jag gillar och som jag gjort ganska ofta på sistone, så han lär bli positivt överraskad.





Ps. Jag tar tillbaka det där om fåret Shaun, det är den Näst mest värdelösa tecknade serien som gjorts.
Serien Småkryp tar ohotat hem den segern.
Oh My God! Det är så meningslöst tråkigt så jag tror jag dör...

2 kommentarer:

Jonna sa...

Vad säger du?? Jag tycker fåret Shaun är bra ju!

Anonym sa...

Säger som Jonna, men därimot Pingu eller Det sämsta barnprogram genom tiderna måste iaf vara Drömarnas trädgård den är ju till och med sämre än Teletabbies eller vad dom heter. Är ju helt skadligt för de stackars barnen :S